10 octubre 2018

Visita de Drissa al Centre Penitenciari Puig de les Basses de Figueres

La Fundació Drissa va participar els passats 2 i 3 d’octubre a les II Jornades d’Entitats que es van dur a terme al Centre Penitenciari Puig de les Basses de Figueres. Es va muntar un stand del Servei Prelaboral de l’Alt Empordà, així com un taller de recerca de feina per a 9 interns on se’ls va guiar en aspectes fonamentals com són l’elaboració del propi currículum o la preparació d’una entrevista de feina.

Aquestes jornades foren coordinades amb el Centre Penitenciari Obert de Girona i dirigides cap als propis interns. La seva finalitat és que aquests coneguin les eines i possibilitats de reinserció social i laboral que els ofereixen les entitats col·laboradores que conformen la part social de les taules de participació social dels dos centres penitenciaris.

Última actualització 19 desembre 2018