16 octubre 2018

La Fundació Drissa presenta els resultats del projecte “Jocs x la Salut Mental”

La Fundació Drissa va presentar el passat 5 d’octubre,  en el marc de la setmana de celebració del dia mundial de la salut mental,  els resultats de Jocs x la Salut Mental, un estudi dut a terme per l’equip d’OpenSystems, a través del qual es vol estudiar els comportaments i interaccions entre persones amb trastorn mental, familiars o amics, i cuidadors tant professionals com no professionals. La intenció és donar visibilitat a aquestes interaccions i poder aplicar els nous coneixements en el model d’atenció comunitària en salut mental, tot impulsant un procés de conscienciació i autoreflexió sobre la realitat que viuen les persones amb trastorn mental. Diversos usuaris de la Fundació van participar en una de les sessions de treball, les quals simulaven interaccions socials estratègiques basades en teoria dels jocs mitjançant tauletes electròniques, tot tenint en compte indicadors com la confiança, la reciprocitat, la cooperació o el sentiment de col·lectivitat.

Podeu consultar el projecte i les seves conclusions en els següents enllaços:

Carrer Santander 1, baixos - 17005 Girona - Tel. 972 24 93 44 - Fax 972 24 93 45 - info@fundaciodrissa.com - Nota legal

Última actualització 16 novembre 2018