4 octubre 2018

Formacions durant el mes de setembre a la Fundació Drissa

A la Fundació Drissa és molt important la formació continuada de totes les persones treballadores de l’entitat. Al setembre s’han portat a terme varies formacions com ara, la de gestió de residus, sobre patologia dual, sobre com funciona un Parcelshop, un curs de coaching per a càrrecs directius de l’entitat… També s’ha portat a terme una formació d’acollida d’un nou professional de suport, així com d’altres formacions per a millorar el dia a dia de l’entitat com ara el funcionament del servei de seguretat de les instal·lacions.

D’aquesta manera, la Fundació continua endavant amb el seu objectiu de formar a tot els seus professionals actualitzant els seus coneixements i pràctiques i millorant així la qualitat dels serveis que ofereix.

Última actualització 19 desembre 2018