26 octubre 2018

“Aprendre a l’hort de l’escola” s’estén a sis escoles més

El projecte “Aprendre a l’hort de l’escola” ha estat inclòs recentment com a Recurs Educatiu de l’Ajuntament i això ha permès poder-lo dur a terme a sis escoles més: Domeny, Vila-Roja, Montfalgars, Carme Auguet, Dalmau Carles i Font de l’Abella. Recordem que ja es va començar a implementar el curs passat a les escoles de primària Nou de Quart, el Bosc de la Pabordia i Àgora com a prova pilot. L’objectiu d’aquest projecte és que els nens de primària puguin desenvolupar els coneixements adquirits a les aules tot aplicant-los a la creació i cura d’un hort escolar. Tot això es duu a terme mitjançant la interacció dels nens amb els col·lectius de persones amb problemes de salut mental de la Fundació Drissa i persones voluntàries de la 3ª edat de l’Obra Social La Caixa.

Última actualització 16 novembre 2018