20 setembre 2018

Es posa en marxa el projecte “Segones Oportunitats”

Fundació Drissa, Ecosol i Fundació Mas Xirgu han signat un acord de col·laboració amb Obra Social “la Caixa” per posar en marxa el projecte Segones Oportunitats. El seu objectiu és la inserció al mercat laboral ordinari de persones en situació d’exclusió social i persones amb discapacitat intel·lectual i trastorn mental que actualment treballen en un centre especial de treball (CET), en una empresa d’inserció, o que es troben desocupades.

Per aquesta finalitat s’ha desenvolupat una línia d’activitat conjunta que porta per nom Rellegim, on s’utilitza la venda i restauració de llibres de segona mà per ocupar persones amb aquestes característiques. Aquesta activitat es basa en un model que s’està desenvolupant a Israel. Es compta també amb la recollida de roba de segona mà, a més de l’acompanyament i formació pel lloc de treball adequat a cada persona, així com la gestió d’una borsa de treball per a l’empresa ordinària i la creació i modernització de llocs de treball protegit.

El projecte té previst acompanyar fins a 35 persones que rebran formació teòrica específica, pràctiques professionals i tallers de competències i coaching.

Última actualització 17 octubre 2018