25 setembre 2018

“Ens Patina l’Embrague” celebra els 600 programes

“Ens Patina l’Embrague”,  el magazín radiofònic pensat, produït i conduït per usuaris i usuàries de la Fundació Drissa ha celebrat els seus 600 programes!

El programa conté diferents seccions: entrevistes, música, història de la bogeria,  actualitat esportiva, cinema, entre d’altres.

“Ens Patina l’Embrague “neix el 12 de gener de 2004 , amb l’objectiu de donar veu a les persones amb problemes de salut mental així com  lluitar contra l’estigmatització social i per trencar els prejudicis.

Gràcies a Ràdio Salt per acompanyar-nos durant tota aquesta trajectòria així com les ràdios que emeten el programa en diferit: Ràdio Sarrià, Ràdio Caldes, Ràdio Platja d’Aro, Ràdio Sant Hilari i Ràdio dos 84 d’Hostalric.

Moltes felicitats i endavant!

Última actualització 16 novembre 2018