25 setembre 2018

Darreres formacions de la Fundació Drissa

Des del servei de formació de la Fundació  us informem  que durant els passats mesos de juliol i agost es van realitzar 8 formacions d’acollida a personal de nova incorporació corresponents a 6 professionals operaris i 2 professionals de suport.

S’ha realitzat també una formació en competències i tècniques de consergeria, una en contractació pública, una altra en prevenció de riscos laborals i ús dels epi’s a l’obrador, així com en anglès comunicatiu i en gestió de residus per a tots els serveis de CET. A tot això cal afegir una sessió en control de presència TPV i una altra en sistema d’extinció de la campana de l’obrador.

Última actualització 16 novembre 2018