18 juliol 2018

Xerrada a la UdG en el marc del curs d’estiu “Cooperació Internacional en Salut Mental i Drogodependències”

La Fundació Drissa va participar en el curs d’estiu “Cooperació Internacional en Salut Mental i Drogodependències”, que es va realitzar a la Facultat d’Infermeria , explicant l’experiència del municipi de Bluefields (Nicaragua). Aquest municipi ha implementat des del 2002 un model de salut mental i addiccions en xarxa que ha esdevingut referent en el seu territori, fonamentat en els centres d’atenció psicosocials (CAPS) i corresponent al model desplegat a Catalunya durant els últims cinquanta anys. Aquest projecte de cooperació internacional es desenvolupa conjuntament amb la Comunitat Terapèutica del Maresme, l’IAS, la Fundació Drissa i l’Ajuntament de Girona. En aquesta xerrada es va explicar el model d’inserció laboral de la Fundació i va ser molt dinàmica i participativa, a través de vídeos i un col·loqui.

Última actualització 18 octubre 2018