3 juliol 2018

Participació de la Fundació Drissa en el projecte Top House

La Fundació Drissa participa en el projecte Top House ​que impulsa la Fundació Tutelar. Aquest és un projecte europeu liderat per l’Essl Foundation (Zero Project) i participat per la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines, a més de les organitzacions socials Jugen and Wek Begleitung, d’Àustria, ASPA Foundation de Finlàndia, Irish Council For Social Housing d’Irlanda, l’EASPD de Bèlgica i Homeless Link d’Anglaterra. L’objectiu d’aquest projecte finançat per fons europeus és definir i establir les competències dels professionals involucrats en el procés d’assessorament i provisió de suport, tant assistencial com d’habitatge, per tal d’enfortir les seves habilitats en la seva pràctica diària.

Última actualització 16 novembre 2018