3 juliol 2018

La Fundació rep la inspecció del SIOAS

El passat 12 de juny es va rebre la visita de la inspecció del SIOAS (Serveis integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental),  programa en el que participa la Fundació.  Aquest programa afavoreix la tasca de la Fundació Drissa pel que fa a la inserció laboral en el Mercat Ordinari,  emmarcant moltes de les accions que es porten a terme, com ara els grups de recerca de feina o les pràctiques no laborals en empresa ordinària.  Les indicacions rebudes animen a l’entitat a treballar en la mateixa línia en què ho ha estat fent fins ara.

Última actualització 16 novembre 2018