3 juliol 2018

La Fundació Drissa assisteix a la presentació de la nova Ordre de Projectes Singulars 2018

Fundació Drissa va assistir a la presentació de la nova Ordre de Projectes Singulars 2018, un projecte destinat a reforçar l’ocupabilitat i les competències professionals de les persones joves no ocupades i no integrades en els sistemes d’educació o formació. Aquesta nova Ordre incorpora moltes novetats respecte les convocatòries anteriors, fruit de la fusió de les actuacions previstes anteriorment en els Projectes Singulars, els Programes Integrals, Joves per l’Ocupació i Fem Ocupació per a Joves, tots ells programes orientats a joves desocupats i amb necessitat d’orientació.

Última actualització 21 setembre 2018