24 juliol 2018

La contractació pública i el Tercer Sector

Dos representants de la Fundació Drissa han participat i s’han format aquests dies sobre la nova llei de contractació pública i el seu impacte en el Tercer Sector. S’han pogut comentar i discutir aspectes purament legislatius en acció concertada, els drets i deures de les entitats davant d’una licitació, així com la incorporació d’aspectes socials a la nova llei.

Tot això ha estat de la mà de La Confederació i dels diferents agents que intervenen en aquest procés: l’administració pública, la Generalitat i la Diputació de Girona,  i varis lletrats i experts amb l’aportació de la pròpia Confederació.

Última actualització 18 octubre 2018