5 juliol 2018

El personal de Drissa es presenta als cursos de l’Institut Català de les Qualificacions Professionals

L’ Institut Català de les Qualificacions Professionals (ICQP) ha publicat una Convocatòria de cursos per a habilitar-se com a informadors i orientadors, assessors i avaluadors del procediment d’acreditació de les competències professionals

En virtut d’aquesta convocatòria, s’obre la inscripció als cursos d’informadors i orientadors (80 places) i als cursos d’assessors i avaluadors (120 places) del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral, adreçats a personal docent, formadors i persones expertes en la formació professional.

Els cursos d’habilitació s’adrecen a persones de l’àmbit de l’orientació i la informació professional, o a les persones que vulguin ser assessors i/o avaluadors de les comissions avaluadores de convocatòries d’avaluació i acreditació de competències professionals.

Aquesta convocatòria és una iniciativa de AMMFEINA SMC, conjuntament amb AEES DINCAT i Associació APRENEM, que pretén formar a professionals amb experiència treballant amb col·lectius vulnerables però també en alguna professió per tal d’ajudar a persones amb necessitats educatives especials a aconseguir un certificat professional que validi tots els anys d’experiència que té treballant en el seu sector.

Davant d’aquesta oportunitat, algunes persones treballadores de Fundació Drissa s’han presentat a aquesta convocatòria: 3 persones en la convocatòria de l’orientació i la informació professional i 3 persones més s’han presentat a la d’assessors i/o avaluadors en els àmbits de la jardineria, l’atenció a les persones amb discapacitat i la neteja.

Actualment les persones resten a l’espera de saber si seran acceptades per fer el curs, i si es fa tindran lloc els mesos de setembre a novembre del 2018.

Última actualització 21 setembre 2018