7 juny 2018

Drissa obre al públic la finca agrària ecològica Biodrissa

Drissa obrirà al públic aquest cap de setmana, dissabte 9 i diumenge 10 de juny, la finca agrària ecològica Biodrissa, amb motiu de la participació de l’entitat a les jornades “Benvinguts a pagès”, organitzades per la Generalitat de Catalunya per donar a conèixer els productes de proximitat i la labor de la pagesia catalana. L’entrada és gratuïta i oberta a totes les edats, però és recomanable que confirmeu la vostra assistència a: auladenatura@fundaciodrissa.com.

A la finca s’hi cultiven fruiters, verdures i hortalisses de la temporada. Durant aquests dos dies Drissa farà visites guiades, tallers d’horta —a càrrec dels pagesos que hi treballen—, i oferirà als assistents tastets dels productes Biodrissa. L’horta està acreditada amb la certificació de producció ecològica CCPAE, que garanteix els processos de producció i cultius ecològics a Catalunya i Europa, les certificacions de qualitat ISO 9001, medioambiental 1400, i de venda de proximitat de productes agroalimentaris.

L’adreça de la nostra finca és: Polígon Xurro III, afores, s/n – 17459 Campllong

Última actualització 18 octubre 2018