28 juny 2018

Drissa participa en un programa pilot de La Confederació

Representants de la Fundació van assistir a un taller de dues hores on es va explicar el programa pilot d’acompanyament a la millora de la participació interna i gestió democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social de Catalunya. Aquest programa ha estat impulsat per La Confederació l’any 2017 amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu és aprofundir en la promoció de models de gestió propis de l’economia social, a través del desenvolupament d’una línia de treball estratègica que enforteixi el sector no lucratiu de serveis socials i d’atenció a les persones a través de la promoció de models de Governança Democràtica.

Última actualització 20 juliol 2018