11 juny 2018

Aquest divendres 15 de juny, vés al Teatre a favor de la Fundació Drissa

L’Associació del Personal de “la Caixa” presenta cada any una obra de teatre. L’entrada és gratuïta però es fa un donatiu, el que cada espectador vulgui. La recaptació va destinada a una entitat sense ànim de lucre. Aquest any l’entitat seleccionada és la nostra fundació i els diners recollits els invertirem en el projecte social de l’entitat. Per aquest motiu us convidem i us anirem a veure “Tot esperant l’esquerrà”, de Clifford Odets, dirigida per M. Àngels Sellés i interpretada per la secció de Teatre Barcelona de l’Associació del Personal de “la Caixa”. Cita: divendres 15 juny a les 20 hores, a l’Auditori de l’EspaiCaixa de Girona (plaça Poeta Marquina 10).  Feu córrer la veu!

SINOPSI

En aquests temps convulsos, en què la societat està indignada pel tracte que els dirigents polítics i econòmics infringeixen a les classes menys afavorides, trobar-se davant l’obra “Tot esperant l’esquerrà” és tot un privilegi. L’obra d’Odets és d’aquells textos que amb el pas del temps adquireixen una nova i actual dimensió. Aquesta obra escrita l’any 1933 als Estats Units, època de la gran depressió econòmica, pren una actualitat esfereïdora on queda palès que la societat civil, si fa sentir la seva veu, pot canviar les situacions injustes.

Carrer Santander 1, baixos - 17005 Girona - Tel. 972 24 93 44 - Fax 972 24 93 45 - info@fundaciodrissa.com - Nota legal

Última actualització 22 juny 2018