29 maig 2018

Visita dels Serveis Prelaborals a Xocolates Torres i a l’Estany de Banyoles

El passat 16 de maig els Serveis Prelaborals de l’Alt Empordà, la Selva i el Gironès de la Fundació Drissa van fer una sortida conjunta en la qual es va visitar l’empresa Xocolates Torras. Es va tractar d’una visita guiada on es va tenir l’oportunitat de conèixer a grans trets el funcionament intern de la producció de la xocolata, així com les raons per les que Torras destaca com a una de les millors xocolates del món. La visita va generar un torn molt dinàmic de preguntes encarades cap a l’àmbit laboral i el procés de gestió dels treballadors de l’empresa.

Tot seguit es va poder fer un recorregut guiat per l’Estany de Banyoles a càrrec d’en Pau Suy, ambientòleg de l’entitat, que va explicar el procés de formació d’aquest espai i les característiques que el converteixen en un entorn únic en la geografia catalana.

Tot plegat va transcórrer sota un temps molt favorable que va donar l’oportunitat als diferents Serveis Prelaborals de les diferents demarcacions d’establir un primer contacte entre ells i passar un dia ben enriquidor.

Última actualització 30 novembre 2018