17 maig 2018

L´Associació Familia i Salut Mental de Girona i Comarques està de celebració

L’Associació es va crear el 15 de maig de 1998 i acaba de celebrar el seu vintè aniversari en un acte on van assistir més de 300 persones dins del projecte de Temps de Flors de l’entitat presidida per Maria Combalia.

Biodrissa va organitzar un càtering saludable. A l’acte hi van asistir el director de la xarxa de salut mental i addiccions, Claudi Camps, així com la directora de serveis territorials de Treball, Afers Socials i Famílies a Girona, Marta Casacuberta, i l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas.

Actualment compta amb més de 300 famílies afiliades, les quals intenten vetllar pels seus drets i cobrir les seves necessitats mitjançant els Grups d’ajuda Mútua i els clubs socials, que s’estan estenent per les diverses comarques gironines. Des de fa poc temps també han creat l’Escola de Pares.

Des de la Fundació Drissa els volem felicitar per aquesta gran tasca durant aquests 20 anys! Moltes felicitats!

Última actualització 21 setembre 2018