10 maig 2018

El projecte Biodrissa i el nou obrador segueixen endavant

La Fundació Drissa està treballant en el projecte Biodrissa, una nova línia de negoci basada en la producció agrària, ecològica i de proximitat, la transformació de productes i la seva venda directa al consumidor. L’objectiu del projecte és oferir productes saludables, ecològics i de proximitat, tant frescos com de IV gamma.

També s’ha iniciat una línia de càterings saludables, raó per la qual s’ha llogat un nou obrador que substituirà el del Mercat del Lleó, que ha quedat petit. A més, a curt termini s’obrirà una botiga al centre de Girona, que vendrà fruita, verdura i oferirà degustacions.

El conjunt del projecte preveu donar feina a 12 persones amb malaltia mental i té tres fases. La primera és el disseny de l’obrador i de la botiga, que inclou el projecte dels arquitectes, els pressupostos d’inversió, l’estudi del finançament, les llicències d’obres i l’activitat i definició del producte. En la segona fase es durà a terme la realització de les obres, la selecció dels professionals pel projecte i la seva formació. La fase final serà la pròpia implementació del projecte.

En aquests moments s’ha arribat a la finalització de la primera fase, en la qual, per la recerca de finançament es va dur a terme una reunió a Acció per estudiar les diferents possibilitats, a més d’una reunió a la Seu de la Generalitat a Girona amb la finalitat d’exposar el projecte i estudiar aquestes opcions de finançament.

Última actualització 21 setembre 2018