31 maig 2018

El Clúster Èxit repeteix amb èxit el curs de formació d’operari carni

El Clúster Èxit, associació d’entitats de l’àmbit de la inserció laboral de ​la qual la Fundació Drissa en forma part, i l’empresa càrnia Friselva de Riudellots de la Selva, han repetit amb èxit el curs de formació  d’operari de la indústria càrnia. El curs s’ha impulsat a través del projecte ‘Punt de Formació Incorpora’ de Clúster Èxit, en el marc del programa Incorpora de l’Obra Social ‘la Caixa’.

Aquest curs d’operari carni, realitzat per la Fundació Astrid 21, es va iniciar al gener i s’ha tancat aquest mes d’abril. Un total de 20 joves d’entre 18 i 30 anys han pres part en el curs, que els ofereix l’oportunitat de formar-se en la indústria càrnia i aprendre les tasques de desfer el porc.

Un cop finalitzat el curs, es preveu que 13 dels participants passin a treballar a l’empresa, a partir d’un contracte de treball de 6 mesos amb possibilitats de passar a indefinit.

El Clúster Èxit és una associació integrada per nou entitats de l’àmbit de l’economia social i el treball amb suport sense ànim de lucre de la província de Girona. Les entitats que formen part del Clúster Èxit donen feina a un total de 754 persones especialment vulnerables (discapacitat intel·lectual, física, trastorn mental, síndrome de Down i risc d’exclusió social), a més de donar atenció a més de 3.000 usuaris.

Última actualització 22 juny 2018