29 maig 2018

Conforcat i Ammfeina engeguen un projecte pilot per tres Centres Especials de Treball

Conforcat i algunes Entitats d’Ammfeina han posat en marxa un projecte pilot per avaluar les competències de treballadors de 3 centres especials de treball per tal que es puguin acreditar professionalment.

El consorci Conforcat per a la formació contínua de Catalunya, s´encarrega de la gestió i de l´execució dels programes de la formació professional contínua que serviran per aconseguir l´objectiu de garantir la formació al llarg de la vida professional del treballador.

Inicialment s´ha començat pels àmbits de  jardineria i  neteja. Més endavant, la iniciativa s´estendrà a altres Entitats, entre les que estarà Fundació Drissa  i a més unitats de competència.

A més, en els pròxims mesos tindrà lloc una formació dirigida a  professionals de suport de totes les Entitats d’Ammfeina perquè puguin participar en les comissions que avaluaran la competència del personal operari amb discapacitat intel·lectual, trastorn mental o trastorn de l’espectre autista, dels centres especials de treball”.Esperem que desde la Fundació Drissa s’engresquin a participar-hi alguns dels nostres.

Última actualització 18 octubre 2018