19 abril 2018

La Fundació Drissa s’ha adherit a la campanya “Aquí sí, fruita i salut”

La Fundació Drissa s’ha adherit a la campanya “Aquí sí, fruita i salut” a través de la botiga de Biodrissa.

El consum diari de fruita i verdura és imprescindible per mantenir una alimentació saludable. Se sap que un terç de la població fa més d’un àpat setmanal fora de casa, i que només el 12 per cent de la població menja les 5 peces diàries de fruita o verdura fresca recomanades.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és  promoure el consum de fruita fresca, variada i de proximitat en establiments de restauració i altres establiments d’alimentació per tal de millorar la salut de la població i sumar el màxim nombre d’establiments. El consum de fruita s’ha de convertir en un hàbit fàcil i accessible per la població. Aquesta campanya és una aposta del Pla Interdepertamental de Salut Pública (PINSAP).”

​La botiga Biodrissa del mercat del Lleó de Girona compleix tots els requisits de la campanya, producte de proximitat, ja que alguns dels productes que s’ofereixen a la botiga tenen el seu origen a la finca de campllong   on es produeixen productes d’horta, peres i pomes amb certificació ecològica​. A la botiga s’ofereixen també, a part del producte fresc, productes elaborats com fruita tallada i  pelada, sucs de fruites i verdures amb el sistema cold press ( premsat en fred), amanides…

Última actualització 21 setembre 2018