6 abril 2018

La Fundació Drissa participa en la Setmana de la Salut de la Facultat d’Infermeria

Els dies 3 i 6 d’abril la Fundació Drissa ha participat en la 15a Setmana de la Salut de la Facultat d’Infermeria de la Universitat de Girona. Els locutors del programa radiofònic Ens Patina l’Embrague han estat els conductors del taller on s’han explicat els serveis que ofereix la Fundació, així com el procés d’elaboració de les amanides i sucs ecològics Biodrissa que es venen a la botiga del Mercat  del Lleó.

A més va tenir lloc una xerrada en el marc del programa “Usuari Expert”, on es van explicar en primera persona les vivències de diverses persones amb el trastorn mental.

L’acte s’ha tancat amb una degustació dels productes saludables Biodrissa.

Última actualització 20 abril 2018