5 abril 2018

Fundació Drissa col·labora en “Jocs x la Salut Mental”

Fundació Drissa ha col·laborat en “Jocs x la Salut Mental”, un projecte de ciència ciutadana desenvolupat en part a Girona que analitza les interaccions entre persones amb problemes de salut mental, familiars i cuidadors d’una manera participada, i que vol aportar nou coneixement sobre el model d’atenció comunitària en salut mental. Els resultats han estat molt positius perquè les persones amb problemes de salut mental han demostrat que són les que més contribueixen al benestar col·lectiu i s’ajuda a promoure l’estil de vida en comunitat que pot millorar la inserció social i la salut mental d’aquestes persones.

Última actualització 17 octubre 2018