8 març 2018

Nou projecte de la Fundació Drissa “Aprendre a l’hort de l’escola”

El pròxim divendres 13 d’abril tindrà lloc a l’Espai Caixa la 6ª Jornada d’Horts Escolars a Girona, que en aquesta edició ​presentarà el projecte Aprendre a l’hort de l’Escola, un projecte de la  Fundació Drissa​ amb el suport econòmic de la Caixa. Aquesta iniciativa pretén ​ a través de la gestió i el manteniment d’horts escolars ​de a centres educatius de primària,  facilitar la interacció entre diferents col·lectius (alumnes, mestres d’escola​, persones amb problemes de salut mental​ i gent gran)​. Aquesta interacció es realitza ​ col·laborant en la gestió i el funcionament del propi hort. La jornada​, que organitza l’Ajuntamen de GIrona, ​ està adreçada a professorat d’educació primària i secundària, estudiants universitaris, educadors i educadores, personal tècnic de medi ambient, agricultura, salut, professionals de la restauració, gent gran i ciutadans i ciutadanes interessats per la temàtica. A més hi haurà desplaçament i visita a l’hort de l’Escola El Bosc de la Pabordia.

L’assistència és gratuïta i les places són limitades. Us enllacem l’adreça on podeu fer la inscripció abans del 6 d’abril:

Última actualització 23 agost 2019