8 març 2018

Josep Mota, informàtic de la Fundació, guanya la final de la Imagine Express

Un grup d’estudiants del màster en emprenedoria i desenvolupament empresarial de la Universitat de Girona, entre els que destaca l’informàtic de la Fundació Drissa Josep Mota, ha guanyat la final de la Imagine Express a Londres. S’han imposat amb un nou giny, el Chupa Chip, un Chupa Chups intel·ligent que detecta la malaltia de la diabetis a través de la saliva. El giny també ha estat presentat a Barcelona al 4YFN, un esdeveniment on les empreses emergents, inversors, corporacions, institucions públiques i nous talents tenen el marc per descobrir, crear i llançar nous negocis.

Última actualització 19 desembre 2018