13 març 2018

Celebració de la reunió anual del Consell de Participació del Servei Prelaboral

El passat dia 7 de març ​ es va celebrar la reunió anual del Consell de Participació del Servei Prelaboral ​de la Fundació Drissa. El consell va comptar amb l’assistencia de la  Sra. Marta Casacuberta, directora dels Serveis Territorials de Treball, Afers Socials i Famílies de Girona, la Sra. Maria Combalia, presidenta de l’Associació de Família i Salut Mental, representants del personal usuari​ del servei ​ i del personal de suport.

​Els temes que es van tractar van ser el tancament de resultats de l’any 2017 i el règim intern del servei​. Va ser un consell on va haver una gran participació, principalment de les persones usuàries que van aportar la seva experiència i opinions.

Última actualització 21 setembre 2018