1 febrer 2018

Xerrada d’Ens Patina l’Embrague a l’IES Montilivi

Els passats dies 12 i 18 de gener, l’equip radiofònic d’Ens Patina l’Embrague va realitzar dues xerrades a l’IES Montilivi, juntament amb la psicòloga de la Fundació Drissa, Rosa Mª Sabaté. La finalitat va ser donar a conèixer als estudiants del Grau d’Integració Social el funcionament i els serveis que proporciona la Fundació, a més de donar visibilitat al programa de ràdio conduït per persones amb problemes de salut mental.

L’equip de locutors va quedar molt satisfet amb la resposta dels estudiants, que van demostrar un alt grau de participació i interacció durant tota la sessió.”

Última actualització 21 setembre 2018