21 desembre 2017

La Fundació Drissa signa conveni amb ACEFIR

El passat 29 de novembre va tenir lloc el “Dia de l’Aprenent” dins dels actes de la Setmana de les Ciutats Educadores, a la Casa de Cultura de Girona. L’acte es va inaugurar amb la conferència “L’efectivitat del treball en Xarxa. “Què ens han ensenyat els primers anys de treball a la Xarxa EBSN?”, a càrrec de la Sra. Graciela Sbertoli, secretària general de l’European Basic Skills Network.

A més es va signar un conveni de col·laboració d’ACEFIR amb diferents entitats:

l’Associació Amics de la UNESCO de Girona, que va projectar una “petita mostra de col·laboracions”, l’Associació ÀKAN, que va oferir una actuació de la pròpia coral, i la Fundació Privada Drissa. Aquesta última va preparar un càtering saludable, ecològic i de proximitat per a tots els assistents.

L’acte fou organitzat per ACEFIR, Associació Amics de la UNESCO de Girona, Associació ÀKAN i la Fundació Drissa, i va comptar amb el suport de la Casa de Cultura i l’Ajuntament de Girona.

Última actualització 20 abril 2018