5 desembre 2017

La Fundació Drissa presenta el nou servei prelaboral de l’Alt Empordà

El passat dimecres 29 de novembre, la Fundació Drissa i la Fundació Salut Empordà van presentar el nou servei prelaboral per a persones amb trastorn mental obert a l’Alt Empordà i amb seu a l’Hospital de Figueres, per tal de cobrir les necessitats de la comarca, i pensat inicialment per 15 usuaris. El nou servei s’ha pogut dur a terme gràcies al Pol de Salut de la Fundació Salut Empordà, un projecte reconegut amb 200.000 euros del fons FEDER.

L’acte va comptar amb les ponències de l’alcaldessa de Figueres i presidenta de la Fundació Salut l’Alt Empordà, Marta Felip; així com de Lluís Jordà, cap de sector de la Xarxa de Salut Mental i addiccions de l’Institut d’Assistència Sanitària a l’Alt Empordà, i de la responsable de l’àrea social de la Fundació Drissa, Núria Fornalés.

L’esdeveniment va ser conduït i moderat per l’equip del programa radiofònic Ens Patina l’Embrague, que ja compta amb més de 500 programes. Li va donar a l’acte un to més distès i proper. Seguidament, la Fundació va oferir un refrigeri saludable, ecològic i de proximitat.

Última actualització 5 desembre 2017