9 novembre 2017

La Fundació Drissa participa en la Setmana Europea de les Habilitats Professionals

El nou servei prelaboral de la Fundació Drissa de Figueres és notícia, doncs formarà part de les activitats de l’European Vocational Skills Week. Aquesta és una Comissió Europea que treballa per a l’educació i formació professional, i que ha proposat que Fundacions i Associacions que tinguin relació amb la formació professional puguin donar a conèixer algunes de les seves activitats de forma virtual.

La Setmana de les Habilitats Professionals tindrà lloc a Brusel·les del 20 al 24 de novembre. D’aquesta manera l’activitat que porta a terme la Fundació es fa visible a tota Europa.

Hi podeu accedir des del mapa virtual que trobareu aquí

Última actualització 16 novembre 2017