9 novembre 2017

Ens Patina l’Embrague i Drissa van a la Universitat de Girona

El passat dimecres 18 d’octubre, l’equip de ràdio “Ens patina l’embrague”, va participar en una xerrada a la Universitat de Girona, concretament al Grau de Treball Social. La finalitat era que els alumnes coneguessin la situació actual sobre la inserció laboral de les persones amb trastorn mental. De la mateixa manera es van exposar els múltiples serveis que ofereix la Fundació per tal d’arribar a aquest objectiu, posant èmfasi en les funcions dels professionals que hi treballen així com en la metodologia. La xerrada es va realitzar molt dinàmicament, ja que es va presentar en format programa de ràdio mentre anaven entrevistant a dues professionals de la Fundació. Els alumnes van acabar felicitant a tot el grup, afirmant que el que més els hi havia sorprès era la seva proximitat, normalitat i, la tasca de sensibilització que havíen fet indirectament. Ens ho vam passar molt bé!

Última actualització 16 novembre 2017