17 octubre 2017

Dos treballadors de la Fundació Drissa participen en el documental de TV3 “Veus contra l’estigma”

Properament s’emetrà a TV3 el documental “Veus contra l’estigma” que ens parla sobre la salut mental i com s’aborda a partir de diferents models i experiències. Hi podrem veure la Sílvia i en David, dos treballadors de la Fundació Drissa, que explicaran la seva experiència relacionada amb la tasca que duen a terme en el programa d’usuaris experts que es realitza conjuntament amb l’IAS (Institut d’Assistència Sanitària).

També podrem veure una entrevista que li fan a en David al seu estudi de pintura.

Última actualització 5 desembre 2017