2 octubre 2017

Anul·lació dels actes previstos de Setmana commemorativa del Dia Mundial de la Salut Mental, que celebràvem del 3 al 10 d’octubre

Arran dels fets succeïts ahir a Catalunya i atesa la situació d’excepcionalitat que viu el país, les entitats organitzadores de la Setmana commemorativa del Dia Mundial de la Salut Mental: Institut d’Assistència Sanitària, Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, Fundació Drissa, Fundació Tutelar de les Comarques Gironines i Salut Mental Catalunya, anul·lem tots els actes programats de la setmana, inclosa la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental de Catalunya que acollia la ciutat de Girona el dissabte 7 d’octubre. Més endavant es valorarà la possibilitat de recuperar l’acte del Dia Mundial de la Salut Mental de Catalunya. Us anirem informant.

Última actualització 5 desembre 2017