22 agost 2017

El projecte SIOAS 2016-2017 finalitza exitosament

El passat 30 de juny es van donar per finalitzades les accions emmarcades dins el Servei Integral d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb malaltia mental (SIOAS) pel període juliol 2016-juny 2015, finançat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, que enguany ha tornat a dur a terme la Fundació Drissa.

De les 10 persones que van començar l’itinerari, 2 d’elles, per estar treballant, reben el suport del Club de la Feina de la Fundació, afavorint així una estabilitat laboral i personal. De la resta de participants, 5 persones han aconseguit un contracte laboral, 3 de les quals continuen treballant actualment.

Per altra banda, s’han realitzat pràctiques a l’empresa ordinària que s’han valorat molt positivament; ja que han permès posar en pràctica els coneixements i les habilitats que s’han anat treballant al llarg de l’itinerari, valorant positivament el fet de fer-se conèixer a l’empresa i demostrar la seva vàlua de cares a futures contractacions. Les empreses, per la seva part, han valorat positivament el poder conèixer a les persones candidates i veure-les desenvolupar-se en el context laboral per així poder-les tenir en compte per futures vacants.

Volem aprofitar per agrair a la Fundació Catalunya La Pedrera la cessió d’un espai on s’ha pogut dur a terme part de les accions formatives al llarg de tot l’itinerari.

Última actualització 16 novembre 2017