20 juliol 2017

La Fundació Drissa assisteix al primer Debat de Salut i Benestar a l’Alt Empordà, amb el títol “Desigualtats i Salut: Estudis, reflexions i respostes”. L’objectiu era posar en comú el coneixement de l’estat de salut i benestar de la ciutadania de l’Alt Empordà i poder així desenvolupar estratègies més efectives davant les necessitats reals.

La jornada va discórrer en dues taules rodones. En la primera es va exposar l’estudi “Anàlisi sociodemogràfic i de fluxos de pacients a l’Alt Empordà” des de tres enfocaments: socioeconòmic, de morbiditat i d’indicadors sintètics de la necessitat social i determinants de salut. La segona taula rodona va consistir en el debat i les reflexions que es poden extreure d’aquestes dades per part de les organitzacions i institucions dedicades a prestar els serveis de salut i benestar.

Última actualització 19 octubre 2017