22 agost 2013

Aquesta setmana el CET de la Fundació Drissa ha començat els treballs de recuperació de les lleres cremades per l’incendi de l’Alt Empordà del 2012

Inici de l’execució dels treballs de recuperació de les lleres cremades per l’incendi de l’Alt Empordà 2012. En aquests treballs hi participen un equip de 8 persones de l’àrea de jardineria del CET de la Fundació Drissa i l’objectiu dels treballs és recuperar les lleres dels rius actuant als punts on hi ha risc de provocar inundacions i destrosses a les vies i carreteres que travessen aquests rius i rieres en cas de crescudes; a més, de reduir el risc de tap o de caiguda d’arbres i millorar l’estat de l’hàbitat retirant la vegetació morta en aquests punts. Aquests treballs han estat contractats per la Diputació de Girona.

foto allt emporda

Última actualització 21 setembre 2017