26 juliol 2013

La Fundació Tutelar de les Comarques Gironines 10 anys treballant per les persones

El  dimarts 23 de Juliol  la Fundació  tutelar de les comarques Gironines va fer el 10è aniversari dels seus inicis.

La Fundació Tutelar de les Comarques Gironines orienta la seva activitat a la protecció legal i l’atenció social a les persones greument afectades pel patiment de malalties mentals, pels efectes de malalties relacionades amb l’envelliment i a les persones amb discapacitat intel·lectual, així com el suport a les seves famílies.

Els assistents que van participar en aquest acte varen emplenar dues sales de la Casa de Cultura de  Girona, tant persones implicades  directament amb la Fundació com d’altres col·lectius professionals com per exemple, personal de la policia, de justícia, de sanitat… el president de la Fundació, Pere Cornellà, i el gerent de l’entitat, Josep Maria Solé, van estar acompanyats a la taula presidencial per l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont i la consellera de benestar i família, Neus Muné .

Aquesta Fundació es va crear gràcies a l’IAS, l’Associació Gerion, l’Associació de malalts mentals de Girona i Comarques, la Fundació de Malalts Mentals de Catalunya i la Fundació Drissa, que durant tots aquests anys ha estat membre del Patronat.

Us passem uns links dels diferents mitjans de comunicació que han fet ressó d’aquesta notícia:

Última actualització 18 agost 2017