17 juliol 2013

Itineraris integrals èxit

Itineraris integrals èxit és un projecte  d’inserció laboral finançat per l’obra social La Caixa i executat pel Grup èxit (aliança empresarial entre la Fundació Ramon Noguera, Ecosol, empresa inserció de Càritas i Fundació Drissa)  que estem realitzant accions per  millorar l’ocupabilitat de 30 persones en risc d’exclusió social i especials dificultats (trastorn mental sever i discapacitat intel·lectual)

Els  itinerari integrals èxit es divideix en tres fases complementàries:

–          Consensuar metodologies i iniciar un procés d’innovació per millorar les activitats de prestació de serveis i producció de béns que el Grup èxit està portant a terme i iniciar noves activitats en sectors emergents ( regal amb èxit, bosses amb ALMA…)

–          Formació en grups mixtes amb la participació de persones procedents de les 3 entitats que s’han desenvolupat entre gener i juny de 2013

Carnet professional de neteja de 110 hores de durada amb la participació de 12 persones que han assolit la formació en un 95%

Atenció sociosanitaria a persones dependents a domicili de 100 hores de durada amb la participació de 9 persones que han assolit la formació en un 100%

Auxiliar de comerç  de 40 hores amb la participació de 9 persones que han assolit la formació en un 100%

–          Itinerari personalitzat cap a la inserció laboral amb la participació de 30 persones de les 3 entitats.

logo grup èxit

Obra-Social-La-Caixa