30 juliol 2013

El dia 16 de juliol la Fundació Privada Drissa va signar dos contractes promoguts per la Diputació de Girona per tal d’actuar en diversos espais de l’Alt Empordà

La Fundació Privada Drissa ha aconseguit dos contractes promoguts per la Diputació de Girona per actuar en diversos espais de l’Alt Empordà. Un d’ells per a la recuperació de lleres dels rius afectats per l’incendi de l’Alt Empordà l’agost de 2012 i un altre per la recuperació i millora dels hàbits forestals afectats per incendis forestals del 2006 a Cistella.

L’acte de signatura del contracte pel servei per a la recuperació de lleres de l’Alt Empordà es va dur a terme el passat 16 de juliol de 2013; en el qual la gerent de la Fundació Drissa, la Sra. Núria Martínez va signar el contracte amb el president de la Diputació de Girona, el Sr. Joan Giraut.

Última actualització 16 juny 2017