14 juny 2013

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE “OBERTAMENT”

El passat dia 12 de juny va tenir lloc a la sala d’actes de l’Hotel d’Entitats de Girona la presentació del projecte de lluita contra l’estigma en salut mental a Catalunya.

Aquest acte va anar a càrrec d’Albert Ferrer, president d’Obertament i Maria Combalia, presidenta de L’Associació Família i Salut Mental i la Sra. Immaculada Colom, diputada i delegada d’Acció Social de la Diputació de Girona.

Diferents entitats i associacions van col·laborar en la organització de l’acte, entre elles la Fundació Drissa.

Obertament és un projecte d’abast català que té com a principal objectiu la lluita contra l’estigma i la discriminació que pateixen les persones per raó de tenir alguna problemàtica de salut mental, fent que esdevinguin protagonistes del canvi a través de diferents activitats (formació, campanyes, projectes comunitaris, etc.) per tal d’afavorir la inclusió social, la recuperació de la ciutadania i el dret d’una vida digna.

En aquest acte es va parlar de com es podria superar l’estigma entre els familiars, els amics i aquelles persones que no estan informades. Es van presentar una sèrie de dades que informaven de percentatges sobre la desconeixença de les malalties mentals. Tot seguit, després de l’explicació es van fer un seguit de preguntes. Finalment, els periodistes de la ràdio  “Ens Patina l’Embrague” van fer preguntes a alguns dels ponents presents.

L’acte va ser tot un èxit!!!

Les persones que estiguin interessades en col·laborar en aquest projecte es poden posar en contacte a través d’aquest link  http://obertament.org/uneix-te-al-projecte.html

Última actualització 18 agost 2017