11 maig 2013

La Fundació Privada Drissa i el Temps de Flors

Al mes de maig a Girona arriba la festa del Temps de Flors. Aquest any s’inaugura avui dissabte 11 de maig i finalitza el diumenge 19 de maig.

Durant la setmana els carrers, monuments,  patis  i jardins de la ciutat es converteixen en escenaris d’exposicions florals de les diferents entitats, organismes, etc. que col·laboren en aquesta 58a edició. La Fundació Privada Drissa aquest any és una de les entitats que hi participa. L’exposició que han preparat els membres del Servei Prelaboral amb la col·laboració del CET s’ubica al carrer del Carme núm. 63, en el Patronat de la Santa Creu de la Selva.

És una celebració molt bonica que adorna i perfuma els carrers de tota la ciutat amb molta creativitat, sentiments, olors i colors; fa visible el seu patrimoni monumental i històric. A més a més, es pot gaudir de diferents propostes  artístiques, musicals, lúdiques, gastronòmiques i turístiques.

Des de la Fundació Drissa us hi esperem i desitgem que us agradi l’exposició que hem preparat!

flors girona

Última actualització 18 agost 2017