30 maig 2013

La Fundació Drissa tanca el conveni d’Incorpora 2012-2013

Un any més, la Fundació Drissa, al igual que la resta d’entitats del Programa Incorpora Girona, tanca  el conveni, per a renovar-lo al mes vinent i començar així un any més de col·laboració amb l’Obra Social “la Caixa”. En el  conveni que ha finalitzat, que es va iniciar el 15 de juny de 2012 i que ha finalitzat el passat 24 de maig, s’emmarca la major part de la feina realitzada des del nostre Servei d’Acompanyament al Mercat Ordinari. Concretament en el marc d’ aquest conveni, s’han atès a 66 persones amb trastorn mental de les quals s’han derivat 22 contractacions. Igualment s’han visitat 93 empreses, de les quals 4 han fet conveni i altres 3 han contractat persones del nostre col·lectiu. A més, aquest any s’ha batut un record pel que fa al nombre d’ofertes gestionades (24). Estem satisfets dels resultats obtinguts, ja que pràcticament s’han assolit la majoria d’objectius proposats.

El Programa Incorpora neix de l’Obra Social La Caixa i té com ha finalitat lluitar contra l’exclusió, la marginació i la pobresa a través de la inserció laboral de persones en risc d’exclusió social, entre elles les persones afectades per algun trastorn mental.

Última actualització 16 novembre 2017