31 maig 2013

INSPECCIONS ALS SERVEIS DE L’ÀREA SOCIAL DE LA FUNDACIÓ DRISSA

El passat mes de febrer el Servei de Llar amb Suport de la Fundació va rebre una inspecció rutinària per part del Departament de Benestar Social  i Família , organisme que subvenciona aquest servei. La visita va consistir en el desplaçament al pis  de l’inspectora  que va poder comprovar les condicions materials i funcionals del mateix, d’acord amb la normativa que regula aquest servei.  La inspecció es va superar i no hi ha cap mesura correctiva a aplicar. No obstant la inspectora va fer dos suggeriments que afecten al desgast  habitual d’un pis i a les dificultats pròpies de la convivència entre 6 persones i que s’estan treballant. També el passat 24 de maig el Servei Prelaboral, va rebre la visita d’una altra inspectora del Departament de Benestar Social  i Família, que també subvenciona aquest servei. La visita va tenir un resultat satisfactori pel que fa a condicions materials  i de funcionament del servei.

Última actualització 18 agost 2017