31 maig 2013

INNOVACIÓ EN EL PROCÈS DE SELECCIÓ DELS PROFESSIONALS DE LA FUNDACIÓ DRISSA.

El procediment de selecció dels professionals de la Fundació Drissa ha estat innovat i millorat amb la participació directa de persones amb malaltia mental en la selecció dels professionals. S’ha fet una primera experiència o prova pilot en la darrera selecció realitzada que ha estat valorada com a molt positiva.

En concret es tracta de que els usuaris del servei on  haurà de desenvolupar el candidat o candidata les seves tasques professionals, participin activament en la seva selecció. Les responsables de la selecció inicien el procés i realitzen les diferents proves i entrevistes previstes. En la darrera, però, hi participen activament usuaris del servei a qui prèviament se’ls ha informat de les característiques de cada candidat i el perfil que es vol ocupar. Un cop finalitzada aquesta entrevista, els usuaris i les responsables del servei valoren als candidats i la relació que han estat capaços d’establir amb ells. D’aquesta manera l’opinió dels usuaris i les seves aportacions esdevenen imputs destacables en la valoració final del candidat o candidata. La millora ha estat molt ben acceptada pels usuaris que hi han participat i també per la resta de professionals del servei i futurs  companys del nou professional i per això s’aplicarà a partir d’ara en totes les seleccions de la Fundació que afectin a serveis on hi hagi tracte directe amb persones amb malaltia mental, bé sigui de l’àrea social o operativa.

Última actualització 20 setembre 2017