3 maig 2013

II Marxa Solidària per la Salut Mental

El 26 de maig tindrà lloc a Mataró la segona edició de la Marxa per la Salut Mental en la que hi pot participar qualsevol persona interessada, amb la principal finalitat de promoure la inclusió social a través de l’esport, l’oci i la natura. Hi ha la possibilitat d’escollir entre dos recorreguts, per una banda, el de 7 km i per altra, el de 10 km.

Aquest acte està organitzat per una sèrie d’entitats, el Fòrum d’iniciatives assistencials i de gestió en salut mental a Catalunya (Fòrum), Associació d’Usuaris de Salut Mental de Catalunya (ADEMM), la Federació Salut Mental  Catalunya (SMC) i altres entitats col·laboradores que organitzen actes esportius vinculats a la salut mental.

L’any passat, a la primera Marxa solidària per a la Salut Mental hi van participar aproximadament 500 persones, entre tots vam aconseguir que fos una experiència molt gratificant! Des de la Fundació Privada Drissa us animem a participar-hi!

Per inscripcions, programa , itinerari i més informació:

Última actualització 5 desembre 2017