17 maig 2013

“Ens Patina l’Embrague” al V Congrés Català de Salut Mental

La Fundació CCSM ( Fundació Congrés Català Salut Mental) està preparant el V congrés Català de Salut Mental; previst pels dies 6, 7 i 8 de juny al Cosmocaixa de Barcelona.

Enguany, en el lema “Salut Mental i Societat en un context de crisi: perspectives, oportunitats i propostes”, es recull l’objectiu de fer visible la realitat de la salut mental, és a dir, de les persones i serveis d’aquest camp. Per exposar propostes per a la millora i despertar una sensibilitat.

Hi participen diferents ponents de l’ambit de la salut mental. Els col·laboradors són cinc col·legis professionals; el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, el Col·legi de Psicòlegs de Catalunya, el d’Infermeria, el de Treball Social de Catalunya i del Col·legi de Educadores i Educadors Socials de Catalunya. A més a més, hi col·labora la Fundació Privada Drissa a través del seu programa de ràdio “Ens patina l’embrague” i juntament amb els components de Ràdio Nikosia.

Per més informació, inscripcions, programa i altres consultes: http://5congres.fccsm.net/

Última actualització 16 novembre 2017