19 abril 2013

Participació de la Fundació Drissa en el Projecte CIMS

El projecte CIMS té per objectiu establir el pla estratègic a seguir conjuntament entre el trueta i l’IAS en els propers 3 anys. Aquest projecte ha estat promogut per la Direcció General d’IAS i ICS.

El passat 18 d’abril es va fer la presentació de les accions que van proposar els 8 grups de treball que van ser designats al mes de desembre passat. Cada grup estava format per personal de les 2 institucions. En un dels grups hi va participar també un membre de la Fundació Drissa, davant l’experiència adquirida i la tasca relaitzada durant aquests 13 anys en l’àmbit de la inserció sociolaboral de les persones amb trastorn mental sever

Els grups han  treballat durant 4 mesos per especialtitzacions i l’objectiu de cada grup era presentar unes accions de millora que seran incorporades en el Pla estratègic. Les temàtiques treballades han estat: Participació del ciutadà; Innovació, recerca i transferència; Pensar com a pacient (en aquesta hi participava la Fundació Drissa); Docència i formació continuada; Continuum asssitencial; Visibilitat de l’excelència; Aprenentatge en el treball en procés; Mesures de sostenibilitat.

A nivell de la nostra entitat, considerem que ha estat una feina molt enriquidora per a tothom, ja que ens ha permés conèixer i compartir punts de vista i experiències amb altres serveis (hospitalaris, ambulatoris, salut mental, inserció laboral de malaltia mental…)

Última actualització 16 novembre 2017