23 abril 2013

La Fundació Privada Drissa participa en la Setmana Bio.

La Generalitat de Catalunya ha creat la “Setmana Bio per l’alimentació ecològica” per promocionar i donar a conèixer la producció i l’alimentació ecològiques, i difondre-les sota un paraigües comú. La creació d’aquesta Setmana Bio s’emmarca dins del Programa de Foment de la Producció Agroalimentària Ecològica 2012-2014.

La Fundació Privada Drissa, a través de la seva parada d’alimentació ecològica BIODRISSA del Mercat del Lleó, participarà oferint a tots aquells clients que els vingui de gust, un got de suc natural i fresc acabat de fer, tant de fruita com de verdura, els dissabtes 27 d’abril i 4 de maig.

Per més información sobre altres activitas d’aquesta setamana consulteu el programa d’activitats aquí:

=c2525d6a20d8d310VgnVCM2000009b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default

Última actualització 5 desembre 2017