19 abril 2013

Grup Èxit a les Jornades de la Federació Allem

El passat dia 13 d abril en el marc de les XVI Jornades Tècniques de la Federació Allem (Agrupació Lleidatana d’Entitats d’Atenció a persones amb discapacitat), que en aquesta edició  tenia com a  lema ” els drets de les persones amb discapacitat”, la gerent d’ECOSOL i la gerent de Fundació DRISSA, en representació del GRUP EXIT, van desenvolupar un seminari per explicar l’origen, el context i el desenvolupament del Grup EXIT.

Aquesta Federació, la formen 16 entitats sense ànim de lucre totes elles especialitzades en proporcionar serveis per a persones amb una discapacitat psíquica o mental. Té com a finalitat oferir a les persones amb discapacitat una atenció i un suport de qualitat, a través d’una visió subjectiva davant les necessitats i situacions dels seus destinataris.

Per a més informació: http://www.allem.cat/

Última actualització 16 juny 2017